slide

UWAGA NABÓR NA KURS SPAWACZA

Ruszamy z kolejną rekrutacją na kurs zawodowy spawania metodą MAG. Kurs w całości sfinansowany zostanie ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu "Zawodowcy na TAK". Kurs dla osób pełnoletnich kształcących się...

Czytaj więcej...
slide

Warsztaty filmowe

W dniach 26 – 27 października 2017 uczniowie z klas 1 TIM, 2 THI, 2 TM, 3 MFI mieli okazję uczestniczyć w warsztatach filmowych zorganizowanych w ramach projektu „Regionalne Międzynarodowe...

Czytaj więcej...
slide

Szkolne Ubezpieczenie NNW młodzieży

Szkolne Ubezpieczenie NNW młodzieży ZSZ w BOGATYNI na rok 2017-2018. Szczegółowe informacje w załącznikach : OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA (dokumenty/ubezpieczenie17-18/umowa-ubez.pdf) TABEKA USZCZERBEK (dokumenty/ubezpieczenie17-18/tabela.pdf) Aneks I- umowa (dokumenty/ubezpieczenie17-18/aneks-umowa.pdf) Aneks I - tabela uszczerbku...

Czytaj więcej...
slide

Staże zagraniczne dla uczniów

Rozpoczynamy rekrutację na staże zagraniczne dla uczniów klasy III i klasy IV technik hotelarstwa. Rekrutacja trwa do 27.10.2017. Szczegółowy harmonogram i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie szkoły i w sekretariacie. ...

Czytaj więcej...
slide

"Bądź fit z Górnikem"

Rozpoczynamy Europejski Tydzień Sportu - "Bądź fit z Górnikem". W tym tygodniu w szkole odbędzie się szereg imprez sportowych w związku z trwającym tygodniem sportu. Rozpoczynamy już dziś turniejem siatkówki...

Czytaj więcej...

Doradztwo zawodowe w ramach projektu REGSI

Ruszamy z zajęciami w zakresie doradztwa zawodowego w ramach projektu REGSI. Poniżej znajduje się szczegółowy harmonogram zajęć. Listopad: DZIEŃ MIESIĄCA GODZINA SUMA DZIENNA GODZIN OD DO 1 2 3 14.15 16.30 3 4 ...

Czytaj więcej...

Zebrania z rodzicami

Klasa Wychowawca Data Godzina Sala I TIM – informatyk, mechatronik Krzysztof Janowski 07.09.17 16.00 Aula I UFH – usługi fryzjerskie, hotelarz Joanna Rychter 07.09.17 16.00 Aula I wielozawodowa Michał Lisiak 07.09.17 16.30 Aula I śl/wz ślusarz, lakiernik, mechanik Krzysztof Kolek 07.09.17 16.30 Aula II TM Radosław Latos 07.09.17 16.30 03w II TI Małgorzata Jasińska 07.09.17 16.00 208 III MFI Dorota Jasińska 07.09.17 16.30 201 IV...

Czytaj więcej...
slide

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

Inauguracja roku szkolnego odbędzie 4 września o godz. 9.00 na dziedzińcu szkoły. W przypadku deszczu uczniowie spotykają się w klasach z wychowawcami. I TIM -...

Czytaj więcej...
slide

Gala rozdania nagród - eTwinning 2017

W dniach 02-03.06.2017r. nasze uczennice z kl. III TH miały przyjemność spotkać się na Gali w Warszawie z przedstawicielami ministerstwa, koordynatorami i uczestnikami najlepszych w tym roku projektów etwinning. Ceremonia...

Czytaj więcej...

Dzień języków obcych - wyniki

JĘZYK ANGIELSKI1 miejsce: Paulina Lencka kl. I THI2 miejsce: Krzysztof Łukowczyk kl. I THI3 miejsce: Gracjan Wasyniak kl. I TMJĘZYK NIEMIECKI1 miejsce: Klaudia Wąsicka kl.IV TH2 miejsce: Ada Bachniak kl....

Czytaj więcej...

Program „WYPRAWKA SZKOLNA 2016/2017”

KTO MOŻE OTRZYMAĆ DOFINANSOWANIE

Pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, w tym specjalnego lub do kształcenia w zawodach, obejmuje uczniów:

- słabowidzących,
- niesłyszących,
- słabosłyszących,
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
- z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją,
- z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
- z niepełnosprawnościami sprzężonymi w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej,
posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy o systemie oświaty, uczęszczających w roku szkolnym 2016/2017 do szkoły ponadgimnazjalnej (liceum ogólnokształcącego, zasadniczej szkoły zawodowej, technikum).

Ponadto w przypadku uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym lub znacznym, dofinansowanie obejmuje również zakup materiałów edukacyjnych.

DO KIEDY NALEŻY ZŁOŻYĆ WNIOSEK

Wnioski należy pobrać w sekretariacie szkoły i złożyć do dyrektora szkoły

DO DNIA 9.09.2016r. Do wniosku należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną oraz dowody zakupu.

ZASADY ZWROTU ŚRODKÓW

Informację o sposobie rozpatrzenia wniosku, kwocie przyznanego dofinansowania oraz terminie wypłaty można będzie uzyskać w szkole, do której uczęszcza uczeń. W przypadku szkół ponadgimnazjalnych z terenu miasta wypłata nastąpi bezpośrednio z Urzędu Miasta Zgorzelec odpowiednio na wskazany we wniosku rachunek bankowy. Zwrot dofinansowania nastąpi po otrzymaniu przez gminę z budżetu państwa środków finansowych na ten cel, nie później niż do dnia 18 listopada 2016r.

Kontakt: pedagog szkolny Izabella Antczak 

Rozpoczęcie roku szkolnego

 

Uroczyste roszpoczęcie roku szkolnego 2016/2017 odbędzie się 01 września o godz. 9:00.

WYKAZ EGZAMINÓW POPRAWKOWCYCH SIERPIEŃ 2016

22.08 matematyka
23.08 język polski
24.08 podstawy przedsiębiorczości, historia
25.08 chemia, fizyka, wf
26.08 programowanie aplikacji internetowych, geografia, j.angielski,tech. fryzjerskie, podst. fryzjerstwa

UWAGA: WSZYSTKIE EGZAMINY POPRAWKOWE ZACZYNAJĄ SIĘ O GODZINIE 9.00

EGZAMIN Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: SALA ULICA SPORTOWA

Z głębokim żalem...

 

Z głębokim żalem informujemy, że dnia 20.06.2016 r. zmarła nagle uczennica naszej szkoły Angelika Pokład.

 

 

Dyrekcja, Rada Pedagogiczna oraz cała społeczność Zespołu Szkół Zawodowych im. św. Barbary łączą się w bólu z Rodziną i Bliskimi Angeliki oraz składają wyrazy głębokiego i szczerego współczucia.

 

Ceremonia pogrzebowa odbędzię się na Cmentarzu Komunalnym w Bogatyni dnia 24.06.2016r. (piątek) o godz. 14:00.

 

 

Oferta pracy dla absolwentów

Spółka budowlana z terenu Bogatynia EGBUD Sp. z o.o. poszukuje do pracy wakacyjnej absolwentów szkół średnich:
 
Obowiązki:
  • segregacja i weryfikacja dokumentacji,
  • archiwizacja dokumentów,
  • proste prace biurowe z zakresu księgowości, finansów, kadr
Wymagania:
  • wykształcenie średnie,
  • dobra znajomość MS Excel, Word,
  • dobra organizacja pracy,
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,
  • możliwość zawarcia umowy o pracę i zatrudnienie w dziale docelowym,
Kontakt: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 75 77 23 807

Raport z ewaluacji

ZSZ na FB

facebook likebox joomla module

Film promocyjny

Plan Lekcji

Nasi partnerzy